Postopek prevzema blaga
Kupec je dolžan pred potrditvijo prevzema pošiljke od prevoznika preveriti, ali je pošiljka popolna in ali ne kaže znakov poškodbe (zlasti nepoškodovano embalažo). Preveriti je treba predvsem očitne poškodbe, luknje, udrtine, sledi udarcev ipd. Če je ugotovljena poškodba embalaže, je kupec dolžan preveriti tudi, ali ni poškodovano samo blago. Vsako poškodbo embalaže mora kupec prijaviti prevozniku in v prevzemni zapisnik vnesti pripombo (t. i. prevzem z pridržkom), in to tudi v primeru, ko blago na prvi pogled ni poškodovano. Če je očitno, da je blago v notranjosti poškodovano, priporočamo, da kupec pošiljke ne prevzame in o nastali situaciji obvesti prodajalca.
O vsaki poškodbi blaga je kupec dolžan brez odlašanja obvestiti prevoznika in prodajalca, najpozneje pa v dveh delovnih dneh od prevzema. Za škodo, nastalo med prevozom, odgovarja prevoznik.
Preverjanje blaga po prevzemu
Kupec je po zakonu dolžan po prevzemu blago brez nepotrebnega odlašanja preveriti in morebitne pomanjkljivosti nemudoma sporočiti prodajalcu. Če kupec blago vrača, mora blago ustrezati stanju, v katerem mu je bilo dobavljeno. Blago ne sme kazati znakov uporabe ali obrabe; vrniti je treba vso embalažo, etikete, navodila ipd. v stanju, v kakršnem so bili dobavljeni kupcu.
Pravice iz naslova napak
(omejena garancija Springfree)
Springfree Trampoline Ltd. in njena mreža pooblaščenih prodajalcev jamčijo, da so izdelki Springfree dobavljeni brez materialnih napak in napak v izdelavi za običajno domačo rekreativno uporabo (tj. ne za komercialno) ter ob uporabi v skladu z navodili (montaža, namestitev, nega, vzdrževanje, varnost, uporaba).
Prodajalec nudi omejeno garancijo na vse komponente trampolina v trajanju 10 let od datuma nakupa (ob predložitvi dokazila o nakupu). Ta garancija zagotavlja, brez dodatnih stroškov za kupca, vse nadomestne dele, potrebne za pravilno delovanje trampolina v celotnem 10-letnem obdobju garancije. Nadomestni deli ne podaljšajo teka garancije; vsak nadomestni del je zajet do izteka prvotnega 10-letnega roka.
Za dodatno opremo (npr. lestev, košarkarski obroč, ponjava) prodajalec nudi garancijo 24 mesecev od prevzema blaga.
Uveljavljanje pravic iz garancije (reklamacija)
Reklamacijo proizvodne napake kupec vloži prednostno prek globalnega spletnega obrazca Springfree „Global Warranty Claim“ (povezava je na tej strani). Za obravnavo so potrebni: model, serijske številke (okvir / mreža / skakalna površina), datum in kraj nakupa ter kopija dokazila o nakupu.
Za hitrejšo podporo priporočamo registracijo garancije v roku 1 leta od nakupa prek globalnega obrazca „Warranty Registration“ (povezava na tej strani).
Če kupec potrebuje pomoč pri izpolnjevanju, se lahko obrne na podporo prodajalca na springfree@jumpsafe.eu.
Po vložitvi zahtevka iz naslova napak prodajalec potrdi datum vložitve in sporoči rezultat presoje (odobritev/zavrnitev) ter morebitno izvedbo popravila/zamenjave in trajanje postopka.
Obseg garancije in izključitve
Garancija velja za proizvodne napake materiala in izdelave vseh komponent trampolina pri domači uporabi in ob upoštevanju navodil.
Garancija ne velja zlasti za:
– nakupe pri nepooblaščenih prodajalcih;
– nepravilno montažo ali uporabo/vzdrževanje v nasprotju z navodili, malomarno ravnanje, zlorabo ali opustitev vzdrževanja;
– običajno obrabo pri normalni uporabi trampolina („general wear and tear“);
– zunanje vplive (vreme, kraja, požar, ognjemeti), poškodbe, ki jih povzročijo živali, rezi, ožigi, vandalizem ipd.;
– popravila ali predelave, ki jih izvajajo nepooblaščene osebe;
– komercialno ali najemno uporabo;
– zlorabo ali manjše nepopolnosti skladne s konstrukcijskimi specifikacijami, ki bistveno ne vplivajo na funkcionalnost.
Garancija za kovinski okvir trampolina ne velja za površinsko rjavenje.
Pri barvno prilagojenih trampolinih usklajenosti barve nadomestnih delov ni mogoče zagotoviti; dobavljen bo združljiv del, tudi če se barva razlikuje od originala.
Prenosljivost garancije
V roku do 3 let od nakupa lahko prvotni kupec, ki je kupil pri pooblaščenem prodajalcu, prenese to omejeno garancijo na drugo osebo. Za avtorizacijo prenosa se obrnite na najbližji urad Springfree.
Zahtevki kupca in način izpolnitve
V primeru napake je kupec upravičen zahtevati dobavo stvari brez napak, razen če bi bilo to glede na naravo napake nesorazmerno; če napaka zadeva le del stvari, lahko kupec zahteva le zamenjavo neustreznega dela. Kupec nima pravice iz naslova napak, če je pred prevzemom vedel za napako ali jo je sam povzročil.
Omejitev odgovornosti
Ta garancija vsebuje določene omejitve in vam daje posebne pravice; druge pravice se lahko razlikujejo glede na lokalne predpise. Springfree ne odgovarja za posredne, posebne ali posledične škode (vključno z ekonomskimi izgubami, izgubo premoženja ali uporabe, stroški demontaže/montaže itd.). Vse implicitne garancije (vključno z garancijo primernosti za prodajo ali določeni namen) so časovno omejene na trajanje te omejene garancije.
Reklamacije dobavljenega in neuporabljenega izdelka
Vse reklamacije, ki se nanašajo na dobavljen in neuporabljen izdelek (npr. manjkajoči deli, raztrgana mreža ipd.), je treba prijaviti v 2 dneh od nakupa izdelka. Reklamacije, prijavljene po tem roku, se lahko zavrnejo.
Način reklamacije in vračila blaga
Vsak vračilo izdelka mora biti predhodno odobreno. Reklamacije proizvodnih napak se prednostno vlagajo prek globalnih spletnih obrazcev Springfree (povezavi „Global Warranty Claim“ in „Warranty Registration“ sta na tej strani); e-pošta springfree@jumpsafe.eu služi kot podpora v primeru potrebe po pomoči pri vložitvi zahtevka. Kupec bo brez nepotrebnega odlašanja prejel potrdilo o prejemu reklamacije.
Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o posodobitvah izdelkov, novostih, promocijah in še več.
Copyright © Trampolini Springfree,
vse pravice pridržane.